Allt går som det ska

Har satt upp som mål för mig själv att försöka bli helt klar med mina självstudier imorgon. Vet inte riktigt hur väl mina planer kommer fungera då jag började skriva på uppgiften idag men allt som går vill krångla så först fungerade inte ens word för mig även fast jag köpt uppdateringar och skit för pengar som jag gärna spenderat på annat. Sen när det väl kom igång och jag har skrivit en bit, då bestämmer sig datorn för att suta fungera. Blev jätteglad, verkligen sprudlade av lycka :)))
 
Nu försöker jag få igång hela word-kalaset igen och därefter jag jag börja om igen. Egentligen är det ingen jättestor uppgift men det är ändå den första jag skriver för universitetet så man vill ju liksom att det ska gå hyfsat. Dessutom är jag lite under tidspress just nu för det är så mycket jag ska hinna med de närmsta dagarna och jag har inte gjort ett dyft. Storstäda mitt rum, göra klart mina uppgifter och läsa massa kurslitteratur, packa för Estland och för Nicargua (är bara hemma ett par timmar emellan att jag kommer hem från det ena och sticker iväg till det andra), hälsa på Ola och Merle i deras nya lägenhet. Dessutom vill jag ju verkligen hinna umgås med mina nära och kära nu då jag mer eller mindre sticker på måndag. Verkligheten (som iof är rätt underbar) slog till som en käftsmäll, typ igår och jag kom på ca ALLT jag behövde göra. 
Igår panikbeställde jag massor av basic t-shirts, vilket jag pratat om sedan jag kom hem från Sydamerika. Problemet är ju bara att jag inte ens vet om jag hinner få de eller inte innan jag väl tar min kos och far iväg. Behöver verkligen fler slappa och tunna tröjor till Nica men det går ju egentligen ingen större nöd på mig. Lite problematiskt men vad gör väl det om hundra år?? 
 
Upp