15

Sitter just nu på ett café väldigt nära där jag bor. Tanken var att jag skulle studera en stund men har jag gjort det? Självklart inte!? Jag har sett på serier och lyssnat på en väldigt kontroversiell kristen familj som luktar starkt av någon lite för klinisk hudsalva (kan man förklara en familjs doft så? Det är ej något superpositivt vill jag påpeka). Hur som, jag har aldrig träffat en familj som jag vet så mycket om utan att faktiskt ha utbytt ett ord med de. Vet i princip allt om deras värderingar och vad deras barn får äta och vad som inte är lämpligt att en kristen familj gör :))) 
Men annars då? Vad händer i lille livet? Jag har sökt in till lärarutbildningen (med religion som förstahandsval och historia som nr. 2) i Uppsala med förhoppning om att kanske börja där till våren. Det gör mig inte så mycket om det skulle vara så att jag inte kommer in nu då det också känns rätt bra att vara hemma en liten stund och tjäna lite pengar igen. Men vi får helt enkelt se vad som sker. 
 
 
 
 
 
 
Upp