nicaragua

Nu har jag varit i Nicaragua i tre veckor och under den tiden har en hel del skett...
Jag bor i ett kollektiv där vi är femton stycken, vår största disskussion är hurvida vi ska köpa oss en brödrost eller inte. Annars är vi väldigt nära. jag kom alltså natten mellan lördag - söndag och redan vid 06.00 tiden på tisdag kände jag att det var dags för att bryta foten - PÅ TVÅ STÄLLEN!! Så de senaste veckorna har jag gått runt med kryckor, något stöd för foten och flera tusenlappar mindre än förväntat (hurra). 
Har gått i skolan, varit på stranden ca två gånger, druckit sjuka mängder av iskaffe, skrattat så otroligt mycket, festat några gånger i veckan och så kom igår.
Vi är ute och dansar, får besked om att det har varit jordbävning i Mexiko samt flertalet tsunamis och att även Nicaragua är i riskzonen(hurra). Vi fortsätter dansa - OCH MIN MOBIL BLIR STULEN!!!! Som jag har på abonnemang (hurra). Så det är väl typ så livet ser ut just nu. Idag ska jag gå och köpa mig en ny telefon efter att jag ätit lite frukost och kontaktat försäkringsbolag. 
 
resor |
#1 - - lars:

Gud Vad spännande resa ni gör. Fantastiska bilder

Upp