Vuxenpoäng

Under de fyra veckorna som jag bott i Nicaragua så har jag nog aldrig känt mig mer vuxen. Jag har pratat med försäkringsbolag flertalet gånger, börjat lägga undan mer pengar i fonder och andra sparkonton och nu har jag ställt mig i Stockholms bostadskö. Jag vet inte vad jag ska göra för att känna mig mer vuxen? Kanske börja köpa brindgeblandning som fredagsgodis medan jag ser på Hasse och Tage? Sedan är jag på gränsen till död. 
 
Sedan att jag beställer islatte och ser på Netflix på olika caféer dagarna i ända medan jag längtar så jag känner mig kär efter att få hem min glossybox (dock till Sverige) kanske kompenserar fondsparandet en aning. Så vuxen är jag kanske inte. Låtsas vara en sjukt mogen och sofistikerad sparare men slösar egentligen det mesta på vardagslyx. 
 
På tal om vardagslyx, kolla hur jäkla bra jag har det ca varje dag!?
 
#1 - - Lars:

Jag blir så avundsjuk. Vad är klockan nu hos dig??

#2 - - norrbotten emma:

HA en underbar dag

kramis kramis

Upp